Introductie

Ben jij expert in Excel, kun je snel schakelen tussen complexe en uitvoerende taken en vind je het

belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Organisatie

Onze opdrachtgever een tussenpersoon voor verzekeringen in Groningen. We werken met veel

verschillende verzekeraars samen en zijn de schakel tussen klant en verzekeraar. Dat gaat veel verder

dan alleen het adviseren over en af sluiten van nieuwe verzekeringen. Sterker nog, daar begint het pas!

Wij zijn het eerste aanspreekpunt voor onze klanten voor álles wat met hun verzekeringen te maken

heef t.

We zijn in 2018 begonnen en zijn in korte tijd uitgegroeid tot een bedrijf met zo’n 50.000 klanten. Dat

moet ook wel, want we willen de grootste en beste tussenpersoon van Nederland worden! Daarom staan

kwaliteit en klanttevredenheid bij ons voorop. Iedereen bouwt mee aan de groei van Onze opdrachtgever

en krijgt daarvoor veel vrijheid.

Functie

Onze opdrachtgever groeit door relaties over te nemen van andere tussenpersonen voor verzekeringen.

Jij gaat onze business controller helpen om deze transitie naadloos te laten verlopen voor alle partijen.

Een deel van je werk bestaat uit het overvoeren van klanten. Daarvoor heb je contact met verkopers en

verzekeraars en houd je goed in de gaten wat de consequenties van beslissingen en bepalingen omtrent

een verkoop zijn voor Onze opdrachtgever. Portefeuilleoverzichten hebben geen geheimen voor jou en

als echte projectmanager zorg je ervoor dat elke overname een goed begin en eind heef t.

Naast overvoeren ben je ook medeverantwoordelijk voor algemene financiële zaken zoals

inkomenscontroles, prognoses, etc. Daarnaast houd je je bezig met integratie en analyse van en inzicht

in onze lopende portefeuilles.

Buiten bovenstaande ben je tevens verantwoordelijk voor;

• Algemene financiële zaken zoals inkomenscontroles, prognoses etc.

• Integratie en analyse van lopende portefeuilles

• Inzicht in lopende portefeuilles

Functie-eisen

Je gaat een belangrijke, diverse functie uitvoeren. Daarom sta je stevig in je schoenen en heb je een

groot verantwoordelijkheidsgevoel. Om alles in goede banen te kunnen leiden heb je interesse in de

juridische aspecten van samenwerkingen en overnames.

• Je hebt minimaal hbo- werk- en denkniveau.

• Je bent analytisch ingesteld.

• Je bent communicatief sterk en spreekt en schrijf t goed Nederlands.

• Je hebt bij voorkeur enkele jaren werkervaring. Dat hoef t niet per se in een gelijkwaardige functie

te zijn.

Aanbod

Bij Onze opdrachtgever weten zij hoe belangrijk hun medewerkers zijn want alleen dankzij hen kunnen

we groeien in deze competitieve markt. Als Financieel Administratief Medewerker ben jij een belangrijk

onderdeel van onze organisatie en mag je het volgende van ons verwachten:

• Een functie vanaf 32 uur per week

• Goed salaris, passend bij je kennis en ervaring

• 27 vakantiedagen

• De mogelijkheid om deels thuis te werken

• Uitstekende doorgroeimogelijkheden

• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

• Premievrije pensioenregeling

• Korting op verzekeringen

Sollicitatie

Herken jij jezelf in dit profiel? En lijkt werken bij Intree je een mooie stap? Solliciteer dan meteen. En wie weet zien wij elkaar binnenkort voor een (digitale) kop koffie of thee!