Introductie
Op ons kantoor dat gevestigd is in Eemnes, helpen wij onze klanten met het beheren en het verlagen van de locatie gebonden kosten. Denk hierbij aan de facturen omtrent energie, afval, huur, servicekosten en lokale heffingen. Hiermee besparen wij onze klanten veel tijd zodat zij zich op hun ‘core business’ kunnen richten.
Onze opdrachtgever is een jonge, informele en ondernemende organisatie waar enthousiasme en doelgerichtheid kenmerkend zijn voor de cultuur. Met zo’n 60 collega’s zorgen wij ervoor dat er hard gewerkt én gelachen wordt. Plezier in en op het werk zorgt ervoor dat er resultaten worden gehaald. Wij organiseren dan ook veel leuke uitjes en VRIJMIBO’s
Functie
Op de afdeling Energy voeren wij het energiebeheer uit voor een breed scala aan klanten in de retail,
non-profit en telecom sector. Dit beheer omvat het budgetteren, monitoren, analyseren en rapporteren
van het energieverbruik en de daarbij behorende kosten.
Een belangrijk onderdeel van de functie is de coördinatie en uitvoering van energieonderzoeken en de
uitwerking hiervan in energierapporten en adviezen. Het doel? Energie besparen!
Daarnaast zijn uitdagende klantvraagstukken met betrekking tot energiebesparende maatregelen of
wetgeving onderdeel van de werkzaamheden. Verduurzaming en de energietransitie worden steeds
actueler.
Je hebt dan ook analytisch denkvermogen en bent in staat om met een klant mee te denken. Je
signaleert kansen en draagt zelfstandig oplossingen aan waar nodig. Naast het directe klantcontact en
de adviserende rol zorg je ook voor de implementatie en schakel je met diverse leveranciers.
Samen met je collega’s zorg je voor een optimaal resultaat voor de klant en vind je het een uitdaging
om in teamverband te werken.
Functie-eisen
• Jij bent klantgericht;
• Jij bent analytisch sterk
• HBO werk- en denkniveau;
• Jij bent 32-40 uur per week beschikbaar;
• Werkervaring in de energiesector is een pre
• Jij bent een doorzetter, jij bent resultaatgericht en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Aanbod
• Markconform salaris: € 2.500 – € 3.500, afhankelijk van werkervaring;
• Bonus afhankelijk van bedrijfsresultaat en individuele prestatie;
• 27 vakantiedagen;
• Flexibele werktijden waarbij hybride werken mogelijk is;
• Reiskosten & thuiswerkvergoeding;
• Deelname aan ons medewerkers energiecollectief;
• Lease fiets;
• Interne trainingen en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
• Fijn kantoor met naast het werk, ruimte voor gezelligheid (pooltafel, tafeltennis, etc).
• Pensioen wordt 100% betaald door onze opdrachtgever en is zelf verder aan te vullen.
Sollicitatie
Herken jij jezelf in dit profiel? En lijkt werken bij Intree je een mooie stap? Solliciteer dan meteen. En wie weet zien wij elkaar binnenkort voor een (digitale) kop koffie of thee!