Introductie

Heb jij een scherp oog voor detail en ben je administratief sterk? Ben jij bekend met de termen 
prolongatie, mutatie, royeren en na verrekening? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Onze opdrachtgever is opgericht in 1990 en heef t zich sindsdien bewezen als een betrouwbare 
registermakelaar in Assurantiën. Wij zijn de gesprekspartner als het gaat om het inventariseren en 
verzekeren van bedrijf smatige risico’s in het midden- en grootzakelijk segment. Onze specialiteit ligt in 
het onderbrengen van risico’s op de co-assurantiemarkt, waarbij meerdere verzekeraars gezamenlijk 
een risico tegen hetzelfde gevaar verzekeren op één polis.

Functie

Als Backof fice Medewerker ben je onmisbaar voor alle administratieve processen binnen onze 
opdrachhtgever. Jij bent dé belangrijke schakel in het ondersteunen van onze commerciële 
medewerkers en het bieden van uitstekende service aan onze klanten. Met jouw organisatietalent en 
oog voor detail ga je bijdragen aan het ef ficiënt functioneren van onze backof fice.


Jouw verantwoordelijkheden 
Bij onze opdrachtgever ga je veel schakelen tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden. Je 
wordt voortdurend uitgedaagd en krijgt nieuwe kansen om te groeien. Dat is belangrijk om goed jouw 
werk te kunnen doen. En wij vertrouwen jou met die taken. Jouw takenpakket als Backof fice 
Medewerker bestaat uit het volgende:

• Verrichten van administratieve werkzaamheden;
• Behandelen en zicht houden op de dagelijkse werkvoorraad;
• Verwerken van binnenkomende aanvragen, mutaties en polissen in DDI en ANVA;
• Verwerken en verzendklaar maken van voor verzending bestemde documenten via Postex;
• Controleren van polis documenten op juistheid en volledigheid en waar nodig corrigerende acties 
ondernemen;
• Controleren, boeken en administreren van polissen:
• Maandelijks prolongeren van de lopende (provinciale) verzekeringen;
• Ondersteunen van adviseurs bij het opstellen van of fertes en polissen;
• Beheren van klantdossiers en het bijhouden van relevante documentatie;
• Afhandelen van vragen en verzoeken van klanten via telefoon, e-mail of post (geen advisering);
• Bijdragen aan de optimalisatie van administratieve processen en systemen;
• Assisteren bij overige taken binnen de backof fice.

Functie-eisen

Wij bieden een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin jouw talenten worden gewaardeerd 
en gestimuleerd. Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen binnen een groeiend bedrijf . Ben jij 
klaar voor deze uitdaging? Je neem het volgende met je mee:

• Mbo werk- en denkniveau
• Sterke communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schrif telijk
• Je bent een echte teamplayer met een flexibele, positieve en service gerichte instelling
• Een opleiding of ervaring gerelateerd aan de financiële branche, administratieve vaardigheden en 
klantcontact

Aanbod

Wij weten hoe belangrijk onze medewerkers zijn. Onze groei en de innovatieve ontwikkelingen in de 
markt realiseren we samen. Er is altijd wel iets te leren, ontwikkelen en verbeteren. Als Backof fice 
Medewerker ben jij een belangrijk onderdeel van onze organisatie en daar staat natuurlijk wat tegenover. 
Dit kan jij van ons verwachten:

• Een functie vanaf 32 uur per week
• Goed salaris, passend bij je kennis en ervaring
• 27 vakantiedagen
• 13e maand
• De mogelijkheid om deels thuis te werken
• Uitstekende doorgroeimogelijkheden
• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
• Premievrije pensioenregeling
• Korting op verzekeringen
• Borrels, personeelsfeesten en onder andere “Fit & Fun” acties

Sollicitatie

Interesse in de functie? Stuur dan een mailtje naar info@intree.nl of bel naar 085 – 060 09 80.