Introductie

Jij zorgt dat de applicatie ANVA goed werkt voor alle collega’s op verschillende locaties van onze

opdrachtgever, door heel Nederland.

Onze opdrachtgever groeit door overnames en er werken met steeds meer collega’s op verschillende

locaties door Nederland. Veel teams maken gebruik van de applicatie ANVA. Een mooi moment dat

iemand binnen het IT team zich focust op dit programma. Wij zijn op zoek naar een

Applicatiebeheerder ANVA.


 

Functie

Als Applicatiebeheerder maak je onderdeel uit van ons IT Shared Service Center. Als team zijn we

verantwoordelijk voor het applicatiebeheer voor alle locaties van onze opdrachtgever. In jouw geval ben

je verantwoordelijk voor de ANVA applicaties op alle locaties. Jij bent hét aanspreekpunt voor collega’s

en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Jouw verantwoordelijkheden?

Behalve dat jij zorg draagt voor de bestaande locaties, word je ook betrokken bij de integraties van

nieuwe kantoren. De verantwoordelijkheden die bij deze functie horen zijn onder andere:

• Beheren van de snelheid en beschikbaarheid van applicaties

• In de organisatie gebruikte applicaties onderhouden

• Bijbehorende documentatie up-to-date houden

• Het registreren, analyseren en oplossen van storingen en incidenten en het doen van verbeter

voorstellen

• Functionele wijzigingen testen en implementeren

• Mogelijkheden en ontwikkelingen in de gaten houden

• Adviseren over het vernieuwen, aanpassen of uitbreiden van applicaties

• Gebruikersondersteuning bij nieuwe IT oplossingen en migraties

• Contactonderhouden met leveranciers

• Wijzigingsvoorstellen en onderhoudsplannen maken

Functie-eisen

Jij werkt, net als de rest van Team IT voor verschillende locaties. Toch houd jij altijd het overzicht en je

weet wat er op welke locatie moet gebeuren en wat er speelt. Wij hoeven jou niet aan de hand mee te

nemen want met jouw zelf standige werkhouding ga je proactief te werk. Af en toe een andere locatie

bezoeken? Dat vind jij geen probleem, dat maakt het werk juist leuker!

Het maakt voor deze rol dan ook niet uit vanaf welke locatie je werkt, je kiest jouw eigen standplaats.

Buiten bovengenoemde skills, neem jij het volgende met je mee:

• Mbo/hbo werk en denkniveau

• Ervaring in een IT gerelateerde functie

• Kennis van ANVA is een pré

• Goede mondelinge en schrif telijke vaardigheden

• Jij bent altijd up-to-date op het gebied van de nieuwste ontwikkelingen op IT vlak

Aanbod

Bij onze opdrachtgever weten zij hoe belangrijk hun medewerkers zijn. Als onderdeel van het Shared

Service Center ondersteun je alle merken van onze opdrachtgever, je bent dus een belangrijk

onderdeel van onze organisatie. Daar staat natuurlijk iets tegenover. Dit kan jij van ons verwachten:

• Een functie vanaf 32 uur per week

• Kies zelf je standplaats

• Een goed salaris, passend bij je kennis en ervaring

• 27 vakantiedagen

• De mogelijkheid om deels thuis te werken

• Uitstekende doorgroeimogelijkheden

• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

• Premievrije pensioenregeling

• Korting op verzekeringen

• Borrels, personeelsfeesten en onder andere “Fit & Fun” acties

Sollicitatie

Herken jij jezelf in dit profiel? En lijkt werken bij Intree je een mooie stap? Solliciteer dan meteen. En wie weet zien wij elkaar binnenkort voor een (digitale) kop koffie of thee!