Introductie

Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Dat maakt je zo goed in wat je doet. Cijfertjes, daar heb jij je nooit zorgen over gemaakt. Je ziet snel verbanden en spot foutjes in één oogopslag. Als Administrateur ben je de beheerder van het grootboek. Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid in een dynamische organisatie. Ben jij onze nieuwe Administrateur?

Organisatie

Met het grootboek van één of meerdere labels zou jij je dagen al kunnen vullen. Maar de Administrateur houdt zich ook bezig met de sub-administraties van enkele labels. Dit red je niet in je eentje, daar heb je een team voor. Je werkt samen met verschillende collega’s: Administrateurs, Financials en Business Controllers. Ook andere operationele afdelingen staan voor jou klaar. Wij hoeven jou niet te vertellen dat financiële transacties vaak tijdsgebonden zijn en dat je te maken hebt met deadlines. Dat zit al in jouw systeem. Een geweldige eigenschap!

Functie

Jij presteert als professional optimaal wanneer je de ruimte krijgt om jouw verantwoordelijkheden op jouw manier uit te voeren. Die ruimte krijg je. Jij zorgt voor een juiste en volledige verwerking van de financiële administratie. Enkele verantwoordelijkheden binnen deze functie zijn:


• Beheren van het grootboek en de administratie van enkele labels

• Onderhouden van contacten met stakeholders, Business Controllers, Business Owners en ondersteunende afdelingen

• Je bent verantwoordelijk voor het tijdig verwerken en controleren van financiële transacties op juistheid en volledigheid

• Maandelijkse controles van diverse tussenrekeningen en de aansluitingen ervan

• Opstellen en kritisch beoordelen van specificaties van de balans en W&V rekeningen

• Bepalen of kosten worden behandeld als capex of opex

• Beheren van de activa-staten inclusief het maandelijks draaien van de afschrijvingsrun

• Assisteren bij het samenstellen en opmaken van de jaarrekeningen

Functie-eisen

Verantwoordelijkheid zit in je DNA, daarom pas je zo goed bij ons team van professionals. Waar plaats is voor een lolletje, maar waar we ook hard met en voor elkaar werken. Om ons team aan te vullen zoeken wij iemand die zich kan vinden in het onderstaande profiel:


• Mbo of hbo werk- en denkniveau en relevante diploma(s) in de richting van administratie of accounting

• Twee tot vijf jaar relevante werkervaring op een financiële administratie- of accountantskantoor

• Goede kennis van Microsoft Office; kennis van Exact is een pré

• Ervaring in de verzekeringsbranche is een pré, maar zeker geen verplichting

• Je bent resultaatgericht, communicatief sterk en hebt ook voor details

• Je werkt efficiënt, overzichtelijk en gestructureerd

• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Aanbod

Onze opdrachtgever weer hoe belangrijk haar medewerkers zijn. Onze groei en de innovatieve ontwikkelingen in de markt realiseren we samen. Er is altijd wel iets te leren, ontwikkelen en verbeteren. Als Administrateur ben jij een belangrijk onderdeel van onze organisatie en daar staat natuurlijk wat tegenover. Dit kan jij van ons verwachten:


• Een goed salaris, passend bij je kennis en ervaring

• 27 vakantiedagen

• De mogelijkheid om deels thuis te werken

• Uitstekende doorgroeimogelijkheden

• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

• Premievrije pensioenregeling

• Korting op verzekeringen

• Borrels, personeelsfeestjes en o.a. “Fit & Fun acties”

Sollicitatie

Herken jij jezelf in dit profiel? En lijkt werken bij Intree je een mooie stap? Solliciteer dan meteen. En wie weet zien wij elkaar binnenkort voor een (digitale) kop koffie of thee!